förlåt

jag vill bara be om ursäkt till min mor och far som kommer läsa min blogg inom en snar framtid och jag hoppas ni ser detta. jag fattar vad ni menade idag, förlåt att jag inte tänkte. men det är i vårat fall, ungdomligt fall vara skämt och ingen som läst har tagit den seriöst utan bara skrattat. jag förstår eran synvinkel av det hela och hur ni tog det men nu vet ni, det var ett skämt.

jag älskar er iallafall och jag hoppas ni inte tar illa upp av fler bloggar jag skriver. kom ihåg, jag är ungdom och mitt språk FÅR vara vulgärt, det är det jag fångar läsare med. så om ni någongång läser en blogg (inte sån som jag skrev igår), utan en vanlig blogg om mina tankar kring saker och ting, och de vulgära ordvalen och skrivsättet dyker upp, att det bara är så man skriver när man vill få ut det, beröra folk och få folk att se allvaret. jag tänker inte bli en ny blondin bella eller vad det nu var ni sa. jag har mitt eget skriv sätt. hoppas ni inte tar illa upp av fler bloggar.

jag älskar er mor och far.


Kommentarer
Postat av: Måglö

Heja Emma! Yttrandefrihet FTW! Älskar din blogg , liksom , puss på den! <3

2008-10-24 @ 16:48:23
URL: http://grassmonkey.blogg.se/
Postat av: mamsen

jag förstår dej och ditt skrivande,så gammal är jag inte.Men de måste kunna finnas en gräns.Bra att du kunde ta till dej av vad vi sa,än fast du inte höll me oss,först.Du är väldigt duktig på skriva,förmedla dina tankar och funderingar,egna erfarenheter, från en ungdoms sida,fortsätt med de.Där stödjer vi dej.Kram

2008-10-27 @ 11:03:05
Postat av: mamsen

Jag förstår ditt skrivande,från en ungdoms perspektiv.Men de måste ändå kunna finnas gränser.Glad att du kunde ta till dej av vad vi sa,än fast du inte tyckte så,först.Du skriver annars så bra,låt de inte bli något fult.Du är grym på uttrycka dina känslor och funderingar kring livet,fortsätt me de.Där stödjer vi dej.älskar dej ochså,alltid.Kram

2008-10-27 @ 11:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0