dömande ut i fingertopparna

helvete vad folk dömer en
så jävla patetiskt

en människa få inte vara den den är eller hur den vill vara. alltid ska något vara fel. om det så är hårfärg eller hela personens personlighet så är det alltid något som ska dömas. helvete sluta döm varandra och lägg er inte i andras buisness!
sen en sak till som jag funderat på
när en person gör slut med en annan
varför blir det ofta att den dumpande personen blir sur på den dumpade när den dumpade kanske är med en annan?
om den som nu dumpat nu tar så hårt på att den dumpade gått vidare, varför dumpa den personen överhuvudtaget då?
åååhh.
jag är förbannad på världen nu
den är så jävla knepig!

usch på världen.
dessutom så är jag en av de som döms
fan låt folk vara som de är
rör de inte er, ja, sluta bry er om det då?!
idioter




du är en skuggfigur som på något vis alltid finns
alldeles för nära
men samtidigt alldeles för långt borta
byt skepnad om så skulle vara bättre
men sluta vara en följande skugga

du tar död på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0