dikter - jag älskar dem


♥ gamla dikter men jag anser att dem berör och personligen anser jag att det finns en verkligehet och en sanning i dem. 
 

Regnet strömmar ner

Och tårarna lika så


Han kom tillbaka

För att berätta att han skulle gå


Ett hopp försvann

slets ut på någon sekund


han lämnar mig sömnlös om nätterna

sover inte en blund


sviken av kärlek

som jag trodde var sann


han kom tillbaka

och lika fort försvann




hon går till sängs full av känslomässigt kaos
hon tänker "i'm a pussy, a fucking mouse"

hon tar kål på sig utan att hon märker av det själv
den enda manliga tilltalan hon fått är : sug förfan och svälj

hon tar på sig allt, gör som de ber
med kuken i munnen, hon sväljer och ler

hon känner sig som en hora men gör det ändå
för hon vet att detta är det enda sättet att få bekräftelse på

hennes oskuld försvann vid barnbens tid
hon knullade vilt, sög av och blev gravid

hon är världens största luder i hennes kvarter
vi ser henne varje dag vid sängkanten knäståendes

.. och ber

hon är ensam
ensammare än ordet ensam i sig

hon är kvinnan i din säng
horan som aldrig säger nej..


 

jag är ett orginal
du är en dålig kopia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0