ikväll ska jag gråta - imorgon ska jag le

för ikväll känner jag en sjuhelvetes sorg och saknad...
för det första efter någon att dela något med.. jag saknar helt enkelt kärleken.. bara för stunden.
jag tror jag är avundsjuk på mina närmaste vänner som dagligen skriver sms med deras älskade, ringer och pratar om dem. JAG därimot jag sitter och snackar om festerna jag varit på, för jag har inget annat att tillföra omgivningen. jag känner mig minst sagt ensam.
jag vill också ha filmmys en hel helg med någon jag kan få krama om utan att det är fel
jag vill kunna pussa någon och bara ligga i någons famn, känna lite trygghet liksom
jag vill bara ha någon där som jag vet är äkta..
otur att det inte finns äkta killar i min värld tydligen.. just ass holes, punkt!
det är dagar som idag som jag inte vill ska finnas. aldrigaldrigaldrig
för det är deprimerande att känna sig ensam... då blir man desperat och tror att man behöver någon, fastän man inte gör det egentligen. sån dag är det idag. i mina tankar vill jag ha en nära, i min verklighet är det bara en korkad dröm.
men vadå? lite kärleks känslor får man väl ändå ha trots att man är mig? jag är emot kärlek för jämnan. men kärlek är härligt när den är bra.. den lilla stund de nu varar.

nä nu ska jag sluta med mitt kärleks drabbel och ta mig i kragen och sluta grubbla

han kommer någon gång
inte idag, inte imorgon
men någon gång!
  ♥




naturlig skönhet är det vackraste
inte sant?

Kommentarer
Postat av: kimeeeeN

oolalala;)

2008-11-03 @ 22:24:59
Postat av: Målgö

Jag har, genom din blogg, lärt mig, att vi inte är så gammla. Därför, borde du, inte ha, så bråttom du heller :)

2008-11-05 @ 09:58:31
URL: http://grassmonkey.blogg.se/
Postat av: jens m

helt klart:)du är grymt duktig och skriva tycker ja:)

2008-11-09 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0