Fantastiska jul

Känslosvall än en gång. Plågande falskhet men fantastisk äkthet. Smärtsamt men underbart. Jag vet inte vilken håll jag ska ställa känslorna. Ha dem på min vakt eller ge ut dem handlöst? Jag tvivlar samtidigt som jag har hoppet på topp.
Jag får låta tiden utvisa mina vägar.

Emotionellt krävande.



Julen var helt fantastisk. Dock få julklappar och en lite sabbad "rutin" av dagen. Men sällskapet var bra, Kalle Anka lika julsprittande som alltid och den goá maten. Om inte blev man hejdundrans glad över att se syster ansikte med hennes miljontals julklappar. Jag lovar er att minst en tredjedel av paketen var Hannas, minst! Hon lös upp som en sol varje gång hon fick ett nytt paket, om det så var ett paket spännen eller en barbie blev hon lika glad. Sånt gör väl ändå julen ännu bättre, inte sant?


Julens rödtott.


Skönheten ligger i släkten, eller vad säger man?
Jag älskar dig.


Skönheten ligger som sagt i släkten.
Jag älskar dig lillasyster.


Världens sötaste småtroll.


Men titt vilken snygg tomte vi fick i år. Ojojoj.


Kolla högen. Julen var bättre när man var liten.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du blev ju jättefin i håret! Hårfärgen passar dig (+ dina ögonbryn!) jättebra. :)

2008-12-25 @ 22:02:45
URL: http://hilina.blogg.se/
Postat av: moa

vad söt den yngsta lillasystern var :)

2008-12-27 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0