Lika naturligt som naturgodis he he

Jag älskar min och Hanzons och Josefs konversationer nu ikväll. Jag skrattar högt i min ensamhet! Jag kan inte slita mig från datorn! Jag vill fortsätta skratta! Fast ska snart slita mig ifrån datan och göra min älskade mor sällskap.

Men något som alltid faller mig i smaken att prata om är sex! Det är så sjukligt kul att prata om. Allt från seriösa saker till lite roliga minnen. Jag kan prata om allt. De konversationer jag haft genom mina dar med alla möjliga, oftast killkompisar och förstås Micks, är något jag alltid kan skratta åt när jag ser tillbaka på det. Jag skäms inte för sex. Det är naturligt.
En kille som inte kan prata sex är inte rolig. Förlåt men. Det är något som egentligen alla borde lära sig prata om och vara öppnare med.
För sex kan skada en emotionellt genom svåra situationer också. Aborter, sjukdomar, våldtäckter, allting är sexuellt involverat. Vi måste lära oss prata om de sexuella sakerna och framför allt lära oss att sex är mycket mer än bara sex. Det är inte bara en kille och en tjej i en säng som gör "det". Sex kan skada och sex kan tillfredsställa. Vi måste se från alla vinklar. Därför önskade jag att människor kunde prata mer om det och inte skämmas.
Jag hatar att sex ibland ses som något snuskigt och fel. Jag menar, vart ska vi annars få världens alla nya människor ifrån? Vi måste ha sex annars blir det ingen framtid. Vi är framtiden.. haha
Sex är så jäkla naturligt att det finns inte. Finns ingen naturligare.
Två kroppar en handling - Hej bebis.


Ma boys and ma girl knows what I'm talkin' abort
Cuz' they are just like me
I love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0