Julmys på lördagskvällen

Igår satt min julkänsla igång och bubbla! Jag är spänd inför julen nu. För igår var det julmys hos farmor och farfar! Det bjöds på ett mini julbord och julmusik. Vi åt massa polkagris stänger och drack glögg. Snön yrde ner utanför vårt fönster och alla var julefina. Åh älskade juletider.
Tur att man ska fira julen i sidensjö, för ju närmre staden vi kom igår desto mer regn föll och desto grönare blev marken. Fy.


Han är nog den mest retsamma gubbe på jorden och dessutom min
farfar. Hell yeah! Världens bästa


Sådan mor sådan dotter. Jag älskar dig


Oskarp jag vet. Men lika bra är vi för det. Vid denna förbaskade spegel stod
iallafall jag och mor minst 3 gånger den kvällen! Så roligt!


Hon kan hon! Posén sitter som ett smäck. Världens bästa


Hon måste vara världens sötaste lilla trollunge.
Sa man "Skratta Emilia", så gjorde hon såhär, så sött!


Här dansades det för fullt till Dansbandskampen! Hanna är väl bara för underbart
söt på bilden så säg! Lägg märket till Larz Kristerz gitarrist där på tvskärmen.
Larz Krizterz var även vinnarna, GRATTIS!

Detta var min julmys lördag. Synd att syster inte var med (Ida) 
Snart är det julafton! Åhhhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys!

2008-12-22 @ 01:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0