Ung behöver inte vara dum

Bara för att jag är yngre är jag inte osmart? Bara för att jag är mindre är jag inte blåst? Bara för att jag är barnslig är jag mer än ett barn. Bara för att jag är blond är jag inte bakom flötet.
Jag ser allting. Låt det inte gå över styr. Nojig må jag vara. Men något skumt är det bakom all glans.
Jag är inte korkad. Jag har tydligen lärt mig av mina misstag. För i denna situation hade jag inte tänkt, bara kört. Jag vill kanske ha det helt denna gång, antar jag.

Är jag i deppstadie nu eller vad håller jag på med? Tänk vad närståendes kärlekliv kan påverka en rent psykiskt. Både posetivt och negativt. Saknaden efter kärlek kommer fram men det klara tänkandet kommer också! Det tänkandet jag borde haft för flera år sedan. Se vad som är rätt och fel. Vad som verkar äkta och vad som bara är ord. Nu har jag lärt mig. Och tänker aldrig återgå till att falla för genomskådliga players igen! Idioter hela högen. Fast ibland.. fantastiskt charmiga och oförglömliga idioter. Suck.

Nytt kapitel i en ny bok ungefär.
Hell yeah it feels good!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek är fan aldrig perfekt, det svajjar från dag till dag, ibland vill jag bara ge upp.. men jag försöker så gott jag kan, och det vet jag att du gör också emma <3

2008-12-04 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0