Dansbandskamps katastrof

Varför gick inte Shake vidare? Och varför gick inte Zizi and Lee vidare förra gången? Åh dansbandskampens koncept suger. Hela Larz Kristerz hemby röstar ju på dem, inte undra på att de går vidare då? De är inte bra, de var! Nu går de bara neråt för dem.. Ge plats åt riktiga dansband. Likaså Scotts. Hej coverband. Sångaren är i och för sig sjukt duktig och jag önskar dem all lycka till i Melodifestivalen. Men lämna plats i dansbandskampen och riktiga dansband, tack.

Ja jag följer dansbandkampen. Gillar programmet. Har alltid gillat dansband på något vis. Fräsigt och härligt. Sen har man vuxit upp med barbados och massa annat hos farmor och farfar! Jag kan till och med varje låt på en av barbados skivor! I like it.

Kvällen har bara vara helt mys. Jag, mor, far och lillasyster. Vi köpte chocklad och smälte och doppade frukter i! Sjukt gott. Sen alldeles nyss gjorde jag en kopp te, Earl Grey, mjölk och socker. Jätte gott och väldigt mysigt att sitta med en kopp te i handen en lugn lördagskväll med familjen. Nu hade jag tänkt ta min hjärtprydda filt och gosa ned mig i soffan och slå på en film.

Let's gos.
Ta dig tid.
Baby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj tack, vilken bra blogg!

2008-12-07 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0