Pluggplugg gamm sugg - Låt mig bli 18

Idag har jag fotat och nu ska jag skriva artikeln. Skulle verkligen behöva hjälp med artikeln. För jag kommer verkligen inte igång. Jag kan inte skriva artiklar.. Åh. Jag är sjukt intresserad av ämnet jag ska skriva om man har tyvärr inte fått svar av dem jag ville ha svar av men skickade mail runt om i Sverige för svar så nu har jag lite att gå på iallafall. Jag ska skriva om tatueringar och dess mening. Jag hoppas detta går bra så att jag innan jul kan känna mig lugnet.

Skriver senare. Nu ska jag plugga.

Update. Jag är snart klar! Ska bara intervjua min far sedan ska jag skicka mail till mig själv så att jag kan fixa resten på skolan imorgon! Ska fixa layouten och sånt då. Detta kommer bli kanon! Jag är nöjd med det jag åstakommit än så länge så. Blir skönt att ta en paus nu snart och åka och hälsa på Fridi. Hon bjuder på mat också, tack baby! Sedan hem och fixa det sista till artikeln.



Jag har suttit nu på internet och letat efter tatueringar och info om dem som skulle kunna användas till artikeln. Men i mitt letande har jag också förundrats över hur jäkla mycket jag vill tatuera mig. Jag vill som Mikaela, fylla mina armar. Jag vill ha så många. Men jag har så låg smärtgräns så jag får se hur långt jag kommer! 18 år, kom!
Jag hittade väldigt snygga tatueringar på Eaststreettattoo.se. Kommer bilder på några snart.
Men jag vet inte om jag vill göra någon Old school tatuering. De är ju lite coola, udda såhär. Vi får se. Fortfarande över ett år kvar innan jag ens behöver bekymra mig över motiv. Jag måste först fylla 18, sen måste jag ha pengar också. Största fasan, pengarna....

Old school tatueringar börjar falla mig i smaken mer och mer. Bara de inte är för mycket så.
Denna är rätt snygg.



Denna är så mycket i ett. Men den är så läcker!



Hittar inte riktigt någon som är outstandigt snygg. Finns så många läckra men.
Gå in på eaststreettattoo.se och kolla själva vet jag.


Mikaela. Låt oss bli 18 nu..

Kommentarer
Postat av: mumikokalieliieieieieaaaaaa

JA låt oss bli 18 snabbt som fan!!

helst på en gång.

2008-12-16 @ 17:56:24
URL: http://mrietz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0