Kärlek på nytt

Jag är kär. Förälskad i världens finaste. Varje tanke gör mig galen och helt vimmelkantig. Vågar inte ha dig för nära inpå, rädd att bli för kär. Vågade inte röra dig för jag kan inte inse att du inte är min. Du är de finaste jag sett på väldigt länge. Värmande i vintermörkret. Lite sliten men ack så snygg. Som smör på smörgåsen för min ögon. Som sylten på pannkakan. Jag är kär i dig, er, ni, du. Vackra skapelse. Men bortom min fantasi och bortom min ekonomi. Jag vill kunna köpa dig. Köpa dig och bära upp dig som världens vackraste diamantring. Jag vill visa hela världen din skönhet. Vackra varelse, stanna där du är, mamma kommer snart och hämtar dig.

Jag är förälskad.
Min älskling
Mina älsklingar
Mina LEE-jeans.

GE MIG PENGAR.

Jag hittade världens finaste jeans. Världens dyraste men ack så snygga. Vågade inte testa dem för jag är rädd att passformen kommer vara perfekt och jag kommer se oemotståndlig ut. Jag vågade inte riskera att ha dem på min kropp sedan inse faktum, JAG HAR INTE RÅD. Ettusenfemhundra kronor. Jag vill önska mig dem och få dem som tidernas dyraste men bästa juleklapp. Men juleönskningarna är snart över och mina klappar är nog fixade från alla hörn och kanter. Fy vad plågsamt att lämna mina bebisar i butiken.....
Dessa beauties var obeskrivliga. Imorgon ska jag ta mig mod att gå in och testa dem. Jag är dum i huvudet, men bilden av dem fastnade på min näthinna. I'm stuck in this moment.
Ge mig en förmögenhet eller ge mig mina LEE-jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0