Jag blir glader chocklader!

Min syster är en killmagnet. Idag hade en kille addat henne på msn och sagt att han var kär i henne. Jag tycker det är väldigt sött gjort av honom. Kan inte killar i vår ålder också vara så? Skriva ett sms: Jag är kär i dig.
Så sött. Lite barnsligt men så charmigt. Nu är jag inte seriös, men tänk iallafall på det. Det skulle vara lite sött!
Efter det kollade jag och Ida efter hennes skolas söta killar och jag blev helt paff när jag pekat ut en väldigt söt kille och hon kommer och slänger i ansiktet på mig att hon hejat på honom! Nu kanske inte heja är världsmycket. Men det är min syster vi talar om, Sveriges nog blygaste tjej när det gäller killar. Också hejar hon på hennes skolas sötaste kille! Det enda jag kunde säga var: Go for it! Honom har jag inget emot att ha i mitt hus.
Jag ser framemot då min lillasyster kommer hem med sin första pojkvän och jag hoppas innerligt han är söt. Jag lovar jag kommer göra bort mig. Kommer typ gå in på hennes rum när de ser film och fråga: Vill ni ha något? Har ni det mysigt? Vad ser ni för film? Åh ni är så söta!
Jag kommer skämma den röda färgen ur Idas kinder. Jag tycker redan synd om henne! Men jag ska försöka behärska mig!
Åh. Jag längtar tills någon liten kille kommer trallandes in genom våran ytterdörr och presenterar sig! Han kommer nog dö på kuppen. För min familj är nog den snällaste som finns mot okänt folk, hoppas han inte blir för generad.
Snacka om att jag planerat allting gällande Ida och hennes kommande kille!
Bäst att du snabbar på syster innan jag får fler filuriga idér!
Nä, jag skojar. Håll dig ifrån dem så länge du kan. Bättre att du hittar den perfekta direkt än att gå igenom höstackar för att hitta den skinande nålen!



Hon är tystare än vinden
Men hon skiner som solen

Hon är min syster
Jag älskar henne ♥

Kommentarer
Postat av: Mor och Far

Tänk om alla hade en sån underbar storasyster som du,Emma.Jag är såå glad att Ida och Hanna har de.Ni är tre fantastiska tjejer,och vi är så stolta över er alla.

2008-12-05 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0