Jag är söt in'e

Jag funderar på att skaffa ett septum. Visst heter det så? Jag tycker iallafall det är sjukt snyggt. Eller vissa ser ut som kossor i det. Men jag har testat och photoshopa dit den och det ser bra ut. När jag fyller arton och kommer ut ur detta hus ska jag kroppsutsmycka mig till min yttersta gräns. MIN gräns. Den ligger inte på farligt mycket. Jag vill ha en tatuering för min mamma och pappa och en för mina syskon. Jag vill ha en text som representerar mig själv. Vilket är på latin och betyder "Jag står mig själv närmast". Den ska nog sitta i nacken. Jag funderar dag ut och dag in, för snart är som sagt min artonårs dag! Jag längtar.


Jag vill slå i väggen nu
Men istället ringer jag Mikaela
Tack för att du finns, lyckopiller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för du finns min älskade vän!

2008-12-15 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0