Hejdå dator och hej min säng

Nu tänker jag bädda ned mig i min stora mjuka säng och sätta igång tv:n. Skicka ett sms eller två och bara låta tankarna flöda. Jag börjar dessutom bli förkyld så min natt lär inte bli den härligaste. Snoret rinner och hostan tränger sig på. Jag hatar att vara sjuk.
Nu väntar min stora säng. Önska mig lyckatill så jag inte hostar ut mina lungor eller snorar ut mina inre organ. Mysigt...Suck.
Godnatt människor.

Nattens mörker tränger sig på med stora steg nu. Fast mörkret är alltid utanför våra fönster även under dagtid. Lite trist, för jag hatar mörker. Det enda som kan vara mysigt med vintermörkret är att dela en kväll med någon speciell person i en soffa med en filt, te och massa värmeljus. Kom kärleken i vintermörkret, kom.


Min dag har varit trist därför alla bloggar.
Stort förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0