Jag hatar henne.

Hon är sig inte lik. Hon har ingen ork. Hon bara sitter om dagarna och gör ingenting. Hon vill vara någon. Någon som hon var. Hon vantrivs i sin kropp. Hon vill känna kämparglöden som en gång fanns. Hon vill kämpa igen. Hon vill åstakomma något! Hon vill bara bli hon igen.

Jag hatar det här. Alla förändras så jäkla posetivt medan jag bara går neråt.
Jag tänker gå ut och gå nu och rensa allting samtidigt bli av med några extra kilon.
Ja jag klagar på min vikt. För den börjar ta fart och jag väger för mycket för min kropp. Tro mig eller ej men enligt min BMI gör jag det. Jag klagar men ska göra något åt det så kom inte och säg något. Jag hatar folk som klagar på deras vikt men det är för att de människorna inte gör något åt det. Jag ska försöka, för jag vantrivs som jag är nu! Fan ta allting.

Önska mig lycka till i vintermörkret.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ofta att du behöver gå ner i vikt! :O

2008-12-10 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0