Fett med fail

Jag är jätte missnöjd. Verkligen super deppig att det inte blev som jag SA. Jag sa sidecut, sa att jag ville ha en stor förändring. Fick jag det? - Nej.
Jag ska be Micks klippa mig sen. Om hon vågar. Sen ska jag fixa slingorna, många och mycket! Jag skulle fan inte behövt gå till frisören. Jag kunde lika gärna ha klippt mig själv hemma, vilket jag gjort en del själv nu sen jag kom hem. Jag ville ha en riktig förändring och fick en..flopp? Antingen är det jag som förklarar dåligt hur jag vill ha håret eller så vågar inte frisörerna utföra den på mig. Vad vet jag..
Sen dessutom att jag alltid får se ut som en jädra prinsessa när jag kommer ut ur en salong. Världens volym (som en boll) och utsvängt längs topparna. SNYGGT? - Ne.
Jag blir arg varje gång! Kan inte jag också få lite sexighet i min frisyr och inte bara bebis bollfluff med en touch av sagoprinsessan? Jag må vara söt men måste det bli överdrivet varje gång jag klipper mig? Fan så fort man ler ser man ut som Alice i underlandet, fast lite fulare..

Mikaela kom hem och gör mig snygg. Jag sitter här som en fet bebis just nu... JAG VILL GRÅTA FLODER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan är vad som är bäst, ett kråkbo eller Alice i underlandet....

2008-12-22 @ 14:58:53
Postat av: angelica

Du skulle gått till marielle på salong M eller till jennie på attityd ;D dom är duktiga på att klippa sidecut! och vååågar ta så mycket man vill ha så att det blir en riktigt sidecut. Och ingen..ja.. flopp :p



Du kan ju gå tillbaka till frisören du var hos och säg att du vill att dom ska klippa mer? det brukar vara gratis.

2008-12-22 @ 17:16:11
URL: http://anelia.blogg.se/
Postat av: Anonym byggare :)

Jag känner inte dig, du känner inte mig, jag är alltså en helt oberoende källa.



Och jag lovar dig att oavsett hur du ser ut i håret är du jävligt snygg. Så sluta gråt över ditt hår för du har iallafall EN som tycker du är söt :)

2008-12-23 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0