En gång - Alltid

Jag ids inte ta upp det igen egentligen. Men mitt huvud kan inte sluta tänka på det trots att mitt hjärta motsträvigt säger emot. Jag blev sårad till döds. Inombords vet jag inte vad som hände men du har gjort någonting med mig som jag inte kan kontrollera eller styra. Det är hemskt för jag är kontroll lös över mina egna känslor.
Vad i helvete har du gjort med mig? Varför kan jag inte släppa taget så pass mycket att jag kan kontrollera känslorna på egen hand? Varför existerar du? Igår, idag, imorgon, alla dessa dagar fulla med ångerfyllt hat och emotionellt strypande blickar.
Mitt huvud vrids varv efter varv runt om igen. Jag tar död på mig själv genom att försöka förblinda sanningen.
Det är som att jag tagit mig vatten över huvudet och nu håller på att drunkna. I mina egna val.
Jag börjar känna en besvikelse för valen jag gjort i mitt liv när det kommer till kärleken. Jag försöker ju dagligen intala mig själv om att det är deras förlust och inte min. Men denna gång var det nog min.
Jag hittade en själsfrände. A soul mate worth mention
Ingen jag skulle kunna återvända till för en gång player alltid player, som de sa. Men orden är bokstavligt sanna och sanningen i dem tär smått i mig. Och sanningen kommer alltid fram och därför anser jag att jag istället för att dölja den för mig själv - delar med mig den till alla.

Ja. Jag är dubbelmoralisk. Jag vet allt hat jag skrivit om denne person och jag håller fast vid det nu och alltid. Men mitt huvud och alla dess tankar är på ett plan idag medan mitt hjärta är på ett annat. Låt inte orden tas för bokstavligt. Mellan raderna finns hatet ännu. Idag kände jag bara inte för att hata någon. Idag är en bra fast samtidigt konstig dag.




ma boots

Jag är en skön tjej
Jag gillar inte klack klack på fötterna
Inte heller kladd kladd i ansiktet
Jag är en skön tjej

Jag fick fel kön när jag föddes
Jag är mer som en snubbe
Coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0