Det är mycket nu grabben

Resa till Lund över sportlovet eller påsklovet, sommarjobb, coldplay, utomlands resa! Allt ska planeras och mitt 2009 ska bli perfekt. Me, micks och hoppas, fler också! Säg till om ni är intersserad att hänga på utomlands eller på coldplay. Ju fler dessto bättre. Come on norrlands flickor!

Imorgon är det lucia och  en stor dag för Parkskolans historia! Vi får kändis besök.. eller nästan, PANIKEN spelar i caféterian. Be there.

Nä nu ska jag lägga mig och kika på television.



Jag kan inte sluta bli nojig. Det är något som inte stämmer. Något är fruktansvärt fel här. Ge mig ett tecken och gärna ett svar! Jag orkar inte vara förblindad mer...

Kommentarer
Postat av: Malin

Coldplay ja tack!

2008-12-11 @ 23:13:19
URL: http://grassmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0