Är det bara jag?!

Lovet ska vara ös hela vägen ut! Vi får besök av vår älskade Lund brud dessutom! Ladda för party!
Sen kommer Fanny älsklingen också efter nyår. Då blir det favorit i repris hos Erik, eller hur? Jag längtar.
Jag vill inte att det ska bli måndag imorgon. Jag vill ha fredag på direkten och sedan ett efterlängtat lov!

Jag bjuder på lite bilder från saknade festligheter och saknade människor!









Jag längtar efter dig pruppen!

Nu till lite bilder från min och fruns föris innan det bar av till riktiga festligheter











Pinacolade och mysigheter

Jag längtar så fruktansvärt efter dig älskling!


Jag längtar så mycket efter lovet nu. Jag längtar efter speciella människor och framför allt speciella stunder.
Kom lov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du är ju förbannat snygg! synd att man inte har en chans

2008-12-22 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0